Ajattelin, että laitan vähän eilisiä kuvia, kun oltiin koirapuistossa. Ilma oli mitä ihanin, vaikka olikin pikkasen kylmä. Tämän takia Ruulla on siis sininen takki, ettei raukkaparka jäädy. Käytiin muuten pari päivää sitten Ruun kanssa poistamassa hammaskiveä, jota oli muuten ihan hemmetisti, kun henki haisi ku silli. Eilen oli kuitenkin jo taas normaali ja kirmaili Emmyn kanssa puistossa. Enjoy. (Huomaathan, että kuvia pystyy tarkastelee isommassa koossa, kun klikkaa kuvaa! :--))
17. kesäkuuta 2009
Hiekkainen koirapuisto
Uusi päivä, uudet kujaat. Oon niin innoissani, kun lähden huomenna Lappeenrantaan. Näen Manun (♥) pitkästä aikaa, ja vietetään juhannusta oikein kunnolla, isolla porukalla. :-) Otan varmasti kameran mukaan. Siitä ei pakosti hyvää seuraa. :-D
Ajattelin, että laitan vähän eilisiä kuvia, kun oltiin koirapuistossa. Ilma oli mitä ihanin, vaikka olikin pikkasen kylmä. Tämän takia Ruulla on siis sininen takki, ettei raukkaparka jäädy. Käytiin muuten pari päivää sitten Ruun kanssa poistamassa hammaskiveä, jota oli muuten ihan hemmetisti, kun henki haisi ku silli. Eilen oli kuitenkin jo taas normaali ja kirmaili Emmyn kanssa puistossa. Enjoy. (Huomaathan, että kuvia pystyy tarkastelee isommassa koossa, kun klikkaa kuvaa! :--))





Ajattelin, että laitan vähän eilisiä kuvia, kun oltiin koirapuistossa. Ilma oli mitä ihanin, vaikka olikin pikkasen kylmä. Tämän takia Ruulla on siis sininen takki, ettei raukkaparka jäädy. Käytiin muuten pari päivää sitten Ruun kanssa poistamassa hammaskiveä, jota oli muuten ihan hemmetisti, kun henki haisi ku silli. Eilen oli kuitenkin jo taas normaali ja kirmaili Emmyn kanssa puistossa. Enjoy. (Huomaathan, että kuvia pystyy tarkastelee isommassa koossa, kun klikkaa kuvaa! :--))
16. kesäkuuta 2009
Cats!
Heipsansaa kaikille!
Löysin eilen yöllä äidin vanhoja kissakorviksia. Oon ties kuinka kauan haalinut niitä, mutta en ole vielä saanut aikaiseksi vaihtaa toisiin koukkuihin. Kiva tää nikkeliallergia. Onneks suurin osa nykypäivän koruista on nikkelivapaita, mutta noi on tuotu joskus 80-luvun lopulla / 90-luvun alussa Mallorcalta. Ei ikinä siis voi tietää. Söpöi, joten souu!


Anteeksi jälleen kerran ylivaloittuneet kuvat. Ei oikein vanha kamera enää ota kunnon lähikuvia. Mut riittävä mulle! Lähden koirien kanssa koirapuistoon seikkailee. :-)
Löysin eilen yöllä äidin vanhoja kissakorviksia. Oon ties kuinka kauan haalinut niitä, mutta en ole vielä saanut aikaiseksi vaihtaa toisiin koukkuihin. Kiva tää nikkeliallergia. Onneks suurin osa nykypäivän koruista on nikkelivapaita, mutta noi on tuotu joskus 80-luvun lopulla / 90-luvun alussa Mallorcalta. Ei ikinä siis voi tietää. Söpöi, joten souu!
Anteeksi jälleen kerran ylivaloittuneet kuvat. Ei oikein vanha kamera enää ota kunnon lähikuvia. Mut riittävä mulle! Lähden koirien kanssa koirapuistoon seikkailee. :-)
15. kesäkuuta 2009
♥ ♥ ♥
Mitäs siihen lisäämään. Liian psykedeelinen fiilis. Näissä siskonmakkaroissa on selvästi jotain maustelientä vahvempaa.
Colossal ja työpäivä
Heipähei kaikille!
Kirjoittelin tuossa eilen, että kerron vähän kokemuksia tuosta Colossal -ripsiväristä. Laitoin sitä siis ripsiini aamulla ennen töihin lähtöä. Ollut nyt noin 9,5h ja kerran vuodatettu silmät (roska silmässä).
Eli silmä ennen ripsivärin laittoa. (Onpas muuten oudonnäkönen.)
Laitoin haaleesti Goshin vedenkestävää kajaalia.
Jouduin laittaa joku kolme kertaa ripsiväriä, ja alko vähän näyttää joltain. No, ei kuitenkaan sellainen lopputulos, mitä toivon. Missä se runsaus ja tuuheus??
Ja sitten ~9,5h päästä. Otin kuvan just, kun tulin kotiin. Kuten voi huomata, ripset on alkanu taipumaan tyhmännäköisesti ja vähän valahtanut. Loppujen lopuksi oon kuitenkin suht tyytyväinen, kun silmät rupes vuotaa hirveesti roskan takia. Eli ei siis vedenkestävää, josta iso miinus.
No, mutta enivei. Löysin mun säläkaapista ihanat hiusklipsut !
Näköjään siis ostettu H&Mstä (halpaa&mautonta?), hintaakin oli 1,90e. Oli myös turkoosit, vois joskus hommata nekin, jos vielä löydän ne jostain! Tosi nättei :-) Voisin pistää ne kenties juhannuksena tukkaan kiinni. Hirmu tupeeraus, kliks.
Mut jatkan siskonmakkarasopan syöntii, jätte hyvää. mmms! Huomenna aamuvuoroon, klo 7.00! Ehkä sillon ei ole nii hehkee meikkifiilis.
Heips,
toivottaapi
♥ Satku
Kirjoittelin tuossa eilen, että kerron vähän kokemuksia tuosta Colossal -ripsiväristä. Laitoin sitä siis ripsiini aamulla ennen töihin lähtöä. Ollut nyt noin 9,5h ja kerran vuodatettu silmät (roska silmässä).
No, mutta enivei. Löysin mun säläkaapista ihanat hiusklipsut !
Mut jatkan siskonmakkarasopan syöntii, jätte hyvää. mmms! Huomenna aamuvuoroon, klo 7.00! Ehkä sillon ei ole nii hehkee meikkifiilis.
Heips,
toivottaapi
♥ Satku
14. kesäkuuta 2009
POLAROID!
Nyt hullaannuin. Ihan tosi.
(kuva: http://www.popandpolitics.com/)
(kuva: http://www.popandpolitics.com/)Voisin pyytää synttärilahjaksi polaroidikameraa. Vielä, kun saa noita polaroidifilmejäkin. Olis ihan mielettöntä liikkua ulkona ja saada suoraa kuvat käteen! Ihan mahtia. Vois tehdä synttärivieraskirjanki samalla. Hintakaan ei ole mikään hirveä, pyörii siinä 40-60e kieppeillä, jos ei kerta tahdo mitään modernia versiota. Toimitusaika 48h. Mm♥
Shopping day!
En ole pitkään aikaan päivittänyt tätäkään. Oon monta kuukautta lukenut muiden ihania blogeja ja ajattelin, että ehkä nyt minäkin.
Tässä hieman eilisen shoppauspäivän satoa :-)
elikkäs sieltä löytää vasemmalta oikealle
1.) Maybellinen the Colossal volum' express -ripsiväri. Oon pitkään miettinyt, jos se oliski superhyvää. Ripsiväri lupailee 9x tuuheutta ilman paakkuja. Huomenna kokeilen ja voin kertoa hieman omia kokemuksia, miltä tuntu työpäivän mittaan.
2.) Nivean Colour-Mini -kynsilakka, lateksin mustan tapaista. Aikas kivaa, kun kokeilin eilen illalla. Ihanku olis jotain pieniä glitterhiluja! Super söpö ostos, hintakaa ei ollut paha: 3,95e.
3.) Dependin tuuheet irtoripset nro 2. Oon liian hullaantunut irtoripsiin, enkä vois olla ilman niitä, kun lähden ulos. Eli nuo on juhannuksen koitoksiin. Yleensä ostan irtoripsii hintahaarukalla 4-8e.
4.) Doven Summer Glow -päivettävä emulsio. Oli pakko ostaa kesän kunniaks, kun oli vielä -20%! Kokeilin jo heti eilen suihkun jälkeen, ja ihan kiva vaikutus. Muistakaa vaa, ken itseruskettavii kokeilee, kuoria iho tosi hyvin, ettei jää semmossii ihania dalmatialaisen pilkkui :-) (viime kesästä liikaa kokemuksia!)
5.) Maybellinen Dream mat -puuteri. En pystyis elää ilman tätä. Oon käyttänyt ties kuinka kauan sitä, siitä lähtien, kun sen ilmesty markkinoille. Tykkään tosi paljon! Siinä on kivana plussanakin peili ja pehmeä vippa mukana. Mulle peilillä ei aina ole niin paljoa käyttöä, kun kannan laukussa aina ylimääräistä peiliä. Mut jos tarvii pakata vähän ja pieneen kokoon tavaroita, niin suosittelen! Mulla on sävyä 02 rose ivory, kun oon niin kalkkis, mut ei luo liian aaveilmettä naamalle. Ei tuki mulla ainakaan ihohuokosia ja on muutenkin tosi kevyt lopputulos.
Ostin myös parit rintaliivit ja punaiset leggingsfarkut! Hintaa oli 30e Vero Modasta. (Sori kuvanlaatu on vähän niin-ja-näin.)
Ja tietenkin mun oli pakko saada mustaa kiiltävää muovii oleva hiuspanta, Seppälästä 3,95e.
Lopulta käytiin viel wrong noodle barissa, joka on mun feivöri nuudelipaikka! Rakastan kaikkea ruokaa, mitä vaan sieltä voi saada. Herkkuuni on vuohenjuusto kanalla :-) nams!
Nyt herkuttelen lakrisalilla ja unelmoin mun ihanasta laukusta, joka on tuolla vaatehuoneessa. Tilasin kolme laukkua H&Mstä, ja ne tuli pari pv sitten! Ne on nii ihania. Oon käyttänyt jo kahta, samanlaisia mut erivärisii. Tumman sininen ja kastanjan ruskea. Tää oli silti mun lemppari niistä kolmesta:
Siinä on jotain erilaisia violetti/sini/valko/turkoosi kukkakuvioita. Valkoiset ja nahkaiset kantokahvat, joissa on metallinen kiinnitys/yksityiskohta. Tosi tilava ja sisällä on känny- ja vetoketjutasku.
Vasemman puoleinen sininen laukku toimii mun työkassina. Se on oikeesti ihan täynnä tavaraa, kippoja ja kuppeja. Mun työavaimetki näyttää roikkuvan toisesta kahvasta. Oli pakko tyhjentää, että näkee vähän mimmonen se on ilman kaikkee roinaa. Ruskeeta käytän yleensä ulkona, ihan mielialojen mukaan. :-)
Mutta, tää taitaa riittää tältä päivältä. Ollut tosi nuhjunen ilma, ihan veto poissa. Huomenna taas töihin, mutta onneks juhannus koittaa pian! Toivottavasti saisin tänne lukijoita, ni olis superkivaa kirjoitella tarkemmin. Mä jatkan lakrisalin nautiskelua ja bloggailua. Hyvät sunnuntaipäivän jatkot
toivottaa
♥ Satku ja lakrisal
Tässä hieman eilisen shoppauspäivän satoa :-)
1.) Maybellinen the Colossal volum' express -ripsiväri. Oon pitkään miettinyt, jos se oliski superhyvää. Ripsiväri lupailee 9x tuuheutta ilman paakkuja. Huomenna kokeilen ja voin kertoa hieman omia kokemuksia, miltä tuntu työpäivän mittaan.
2.) Nivean Colour-Mini -kynsilakka, lateksin mustan tapaista. Aikas kivaa, kun kokeilin eilen illalla. Ihanku olis jotain pieniä glitterhiluja! Super söpö ostos, hintakaa ei ollut paha: 3,95e.
3.) Dependin tuuheet irtoripset nro 2. Oon liian hullaantunut irtoripsiin, enkä vois olla ilman niitä, kun lähden ulos. Eli nuo on juhannuksen koitoksiin. Yleensä ostan irtoripsii hintahaarukalla 4-8e.
4.) Doven Summer Glow -päivettävä emulsio. Oli pakko ostaa kesän kunniaks, kun oli vielä -20%! Kokeilin jo heti eilen suihkun jälkeen, ja ihan kiva vaikutus. Muistakaa vaa, ken itseruskettavii kokeilee, kuoria iho tosi hyvin, ettei jää semmossii ihania dalmatialaisen pilkkui :-) (viime kesästä liikaa kokemuksia!)
5.) Maybellinen Dream mat -puuteri. En pystyis elää ilman tätä. Oon käyttänyt ties kuinka kauan sitä, siitä lähtien, kun sen ilmesty markkinoille. Tykkään tosi paljon! Siinä on kivana plussanakin peili ja pehmeä vippa mukana. Mulle peilillä ei aina ole niin paljoa käyttöä, kun kannan laukussa aina ylimääräistä peiliä. Mut jos tarvii pakata vähän ja pieneen kokoon tavaroita, niin suosittelen! Mulla on sävyä 02 rose ivory, kun oon niin kalkkis, mut ei luo liian aaveilmettä naamalle. Ei tuki mulla ainakaan ihohuokosia ja on muutenkin tosi kevyt lopputulos.
Lopulta käytiin viel wrong noodle barissa, joka on mun feivöri nuudelipaikka! Rakastan kaikkea ruokaa, mitä vaan sieltä voi saada. Herkkuuni on vuohenjuusto kanalla :-) nams!
Nyt herkuttelen lakrisalilla ja unelmoin mun ihanasta laukusta, joka on tuolla vaatehuoneessa. Tilasin kolme laukkua H&Mstä, ja ne tuli pari pv sitten! Ne on nii ihania. Oon käyttänyt jo kahta, samanlaisia mut erivärisii. Tumman sininen ja kastanjan ruskea. Tää oli silti mun lemppari niistä kolmesta:
Mutta, tää taitaa riittää tältä päivältä. Ollut tosi nuhjunen ilma, ihan veto poissa. Huomenna taas töihin, mutta onneks juhannus koittaa pian! Toivottavasti saisin tänne lukijoita, ni olis superkivaa kirjoitella tarkemmin. Mä jatkan lakrisalin nautiskelua ja bloggailua. Hyvät sunnuntaipäivän jatkot
toivottaa
♥ Satku ja lakrisal
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)
