Heipähei kaikille!
Kirjoittelin tuossa eilen, että kerron vähän kokemuksia tuosta Colossal -ripsiväristä. Laitoin sitä siis ripsiini aamulla ennen töihin lähtöä. Ollut nyt noin 9,5h ja kerran vuodatettu silmät (roska silmässä).

Eli silmä ennen ripsivärin laittoa. (Onpas muuten oudonnäkönen.)

Laitoin haaleesti Goshin vedenkestävää kajaalia.

Jouduin laittaa joku kolme kertaa ripsiväriä, ja alko vähän näyttää joltain. No, ei kuitenkaan sellainen lopputulos, mitä toivon. Missä se runsaus ja tuuheus??

Ja sitten ~9,5h päästä. Otin kuvan just, kun tulin kotiin. Kuten voi huomata, ripset on alkanu taipumaan tyhmännäköisesti ja vähän valahtanut. Loppujen lopuksi oon kuitenkin suht tyytyväinen, kun silmät rupes vuotaa hirveesti roskan takia. Eli ei siis vedenkestävää, josta iso miinus.
No, mutta enivei. Löysin mun säläkaapista
ihanat hiusklipsut !
Näköjään siis ostettu H&Mstä (halpaa&mautonta?), hintaakin oli 1,90e. Oli myös turkoosit, vois joskus hommata nekin, jos vielä löydän ne jostain! Tosi nättei :-) Voisin pistää ne kenties juhannuksena tukkaan kiinni. Hirmu tupeeraus, kliks.
Mut jatkan siskonmakkarasopan syöntii, jätte hyvää. mmms! Huomenna aamuvuoroon, klo 7.00! Ehkä sillon ei ole nii hehkee meikkifiilis.
Heips,
toivottaapi
♥ Satku
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti