Tänään viihteelle, oon innoissani ! No, ei se, että mennään viettää parin työkaverin läksiäisiä, mutta ruokaa, alkoholia ja hyvää seuraa. En oo pitkään aikaan käynyt ulkona. Tosi harmillista. :--x
"God knows
I've been taking a lot without giving back
God knows
I've been taking a lot without giving back
You gotta give to get
You gotta give to get back
You gotta give to get
You gotta give to get back
You gotta give to get
You gotta give to get back to the love"
--- El Perro Del Mar - God Knows
Onpa helpohkot sanat. Tahdon tanssilattialle, mutta mun selkää särkee ihan törkeesti. En voi oikeen kunnolla tehdä muutakuin istua. No, mikäs siinä: TUOKAA MULLE JUOTAVAAHH.
Toivottavasti on hauska ilta luvassa. Ikävöin murua♥ oon nuuhkinut kaikki mahdolliset kullan paidat läpi, ettei niissä ole enää mitään hajuja, täysin desinfioituja :--D Heat it up, mo!
7. helmikuuta 2009
3. helmikuuta 2009
Koiran töppöset
Istun keittiön pöydän ääressä. Koirat juoksee ympäri kämppää. Vinkulelut pitää hirveetä ääntä, rähinää. Äiti lukee lehteä. Kysyin, mitä musiikkia laitettais. "No, pistetäänpäs Yön rakkaus on lumivalkoinen!"
Ihan jees. En oo pitkään aikaan tätäkään biisiä kuunnellut. Kuunneltiin tätä aina pitkillä Porin reissuilla. Sieltä tulis Lipstick jungle, oon ihastunut siihen sarjaan. Aluksi olin hirveesti sitä vastaan. Samoin kuin tätä biisiä. Ihmisen mieli on ihmeellinen, kun vaihtuu miten sattuu.
Oon ylpee ittestäni: tein koulujuttuja, kävin kaupassa ja koirien kanssa lenkillä. Nyt tahdon vain etelän lämpöön: KYPROS TÄÄLTÄ TULLAAN!
Tää musavalikoima selvästi vain paranee, koska nyt äiti tahtoi seuraavaksi Yölintua. Oikein ihanaa!
"Mä putoan, uniin kauniimpiin, hetkiin menneisiin. Kun kanssas olla sain, taas katoan. Öisin maisemiin, päiviin eilisiin. Yhteisiin unelmiin. Mä putoan..."
Huomenna koulu alkaa hienosti CADillä. Sitten on ympäristöpsykologiaa, jota ei ennen olekaan ollut. Voisin pistää iPodin täyteen musaa, ja kuunnella pelkkää Egotrippii. Miten rakastankaan Matkustaja -biisiä. Mikki, jos ikinä tuut lukee tätä, niin kiitä sun ääntä!
Voisin sammuttaa tän kannettavan, ja mennä lukee Juoppuhullun päiväkirjaa. Tulee rauhaton yö, kun posket on niin kipeet nauramisesta. Aamulla oon, kuin auton alle jäänyt sammakko turvoine silmäpusseineen naurukyyneleistä. Mikäs siinä, helmi! :--)
Huomenna töitä, joten seuraavaan mahdollisiin päiviin. Ciao!
♥ S.
Ihan jees. En oo pitkään aikaan tätäkään biisiä kuunnellut. Kuunneltiin tätä aina pitkillä Porin reissuilla. Sieltä tulis Lipstick jungle, oon ihastunut siihen sarjaan. Aluksi olin hirveesti sitä vastaan. Samoin kuin tätä biisiä. Ihmisen mieli on ihmeellinen, kun vaihtuu miten sattuu.
Oon ylpee ittestäni: tein koulujuttuja, kävin kaupassa ja koirien kanssa lenkillä. Nyt tahdon vain etelän lämpöön: KYPROS TÄÄLTÄ TULLAAN!
Tää musavalikoima selvästi vain paranee, koska nyt äiti tahtoi seuraavaksi Yölintua. Oikein ihanaa!
"Mä putoan, uniin kauniimpiin, hetkiin menneisiin. Kun kanssas olla sain, taas katoan. Öisin maisemiin, päiviin eilisiin. Yhteisiin unelmiin. Mä putoan..."
Huomenna koulu alkaa hienosti CADillä. Sitten on ympäristöpsykologiaa, jota ei ennen olekaan ollut. Voisin pistää iPodin täyteen musaa, ja kuunnella pelkkää Egotrippii. Miten rakastankaan Matkustaja -biisiä. Mikki, jos ikinä tuut lukee tätä, niin kiitä sun ääntä!
Voisin sammuttaa tän kannettavan, ja mennä lukee Juoppuhullun päiväkirjaa. Tulee rauhaton yö, kun posket on niin kipeet nauramisesta. Aamulla oon, kuin auton alle jäänyt sammakko turvoine silmäpusseineen naurukyyneleistä. Mikäs siinä, helmi! :--)
Huomenna töitä, joten seuraavaan mahdollisiin päiviin. Ciao!
♥ S.
I like it a lot !
Tervedys uusi päivä!
Makaan sohvalla ja odotan. Odotan jotain. Kannettava lämmittää sylissä. En tahtoisi nousta tästä, mutta pitäisi tehdä vähän koulujuttuja. Kuuntelen ihanaa Love song surprisea. Satellite -biisi iskee tajuntaa, oon onnellinen :-)
"You put me in the satellite. I never wanna come back down, I never wanna come back down -- down , down , down ..."
Olisi niin siistii olla astronautti, ja olla vain avaruudessa. Painoton tila olisi hieno kokea, joskus -- eli ei ikinä. Oon ollut pari tuntia ihan koomassa kannettavan kanssa. Ihmettelin, kun kannettavan näytölle ilmestyi iso punainen teksti: "Akku vähissä 10%". Anteeksi kovin.
Ostin tänään kaupassa jotain hyvää kana-vuohenjuustopastaa. Se vei kieleni, ja nyt tahdon sitä niin lisää! Lähdenpä siis tonne ihanaan pakkasilmaan tallustaan, kaikki vain ruoan takia. Semmosta se.
Heippa!
♥ S.
Makaan sohvalla ja odotan. Odotan jotain. Kannettava lämmittää sylissä. En tahtoisi nousta tästä, mutta pitäisi tehdä vähän koulujuttuja. Kuuntelen ihanaa Love song surprisea. Satellite -biisi iskee tajuntaa, oon onnellinen :-)
"You put me in the satellite. I never wanna come back down, I never wanna come back down -- down , down , down ..."
Olisi niin siistii olla astronautti, ja olla vain avaruudessa. Painoton tila olisi hieno kokea, joskus -- eli ei ikinä. Oon ollut pari tuntia ihan koomassa kannettavan kanssa. Ihmettelin, kun kannettavan näytölle ilmestyi iso punainen teksti: "Akku vähissä 10%". Anteeksi kovin.
Ostin tänään kaupassa jotain hyvää kana-vuohenjuustopastaa. Se vei kieleni, ja nyt tahdon sitä niin lisää! Lähdenpä siis tonne ihanaan pakkasilmaan tallustaan, kaikki vain ruoan takia. Semmosta se.
Heippa!
♥ S.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)