7. helmikuuta 2009

Lentävät tekoripset

Tänään viihteelle, oon innoissani ! No, ei se, että mennään viettää parin työkaverin läksiäisiä, mutta ruokaa, alkoholia ja hyvää seuraa. En oo pitkään aikaan käynyt ulkona. Tosi harmillista. :--x

"God knows
I've been taking a lot without giving back
God knows
I've been taking a lot without giving back

You gotta give to get
You gotta give to get back
You gotta give to get
You gotta give to get back
You gotta give to get
You gotta give to get back to the love"
--- El Perro Del Mar - God Knows


Onpa helpohkot sanat. Tahdon tanssilattialle, mutta mun selkää särkee ihan törkeesti. En voi oikeen kunnolla tehdä muutakuin istua. No, mikäs siinä: TUOKAA MULLE JUOTAVAAHH.

Toivottavasti on hauska ilta luvassa. Ikävöin murua♥ oon nuuhkinut kaikki mahdolliset kullan paidat läpi, ettei niissä ole enää mitään hajuja, täysin desinfioituja :--D Heat it up, mo!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti