Näytetään tekstit, joissa on tunniste koirat. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste koirat. Näytä kaikki tekstit

17. kesäkuuta 2009

Hiekkainen koirapuisto

Uusi päivä, uudet kujaat. Oon niin innoissani, kun lähden huomenna Lappeenrantaan. Näen Manun (♥) pitkästä aikaa, ja vietetään juhannusta oikein kunnolla, isolla porukalla. :-) Otan varmasti kameran mukaan. Siitä ei pakosti hyvää seuraa. :-D

Ajattelin, että laitan vähän eilisiä kuvia, kun oltiin koirapuistossa. Ilma oli mitä ihanin, vaikka olikin pikkasen kylmä. Tämän takia Ruulla on siis sininen takki, ettei raukkaparka jäädy. Käytiin muuten pari päivää sitten Ruun kanssa poistamassa hammaskiveä, jota oli muuten ihan hemmetisti, kun henki haisi ku silli. Eilen oli kuitenkin jo taas normaali ja kirmaili Emmyn kanssa puistossa. Enjoy. (Huomaathan, että kuvia pystyy tarkastelee isommassa koossa, kun klikkaa kuvaa! :--))

"Mitä koira sanoo?" -Wuff!

Söpöt korvat. :-)

Söpö liehuletti. :-)



Tukka hyvin, kaikki hyvin.

Saaks namia?



Tervee!

Nice as.. anti olla.

Moi vaan.

Siellä liikkuu jokin. Mikä se on?



Juhuu!



"Anna tuulen puhdistaa.."

Vauhdikasta!


Ja se perus snautseritassu.


Yeah buddyy !

Find me!

Tukka hulmuten.

My treasure!

Tässä nämä, toivottavasti tykkäsitte :-)

iloista juhannusta kaikille !
toivoo

♥ Satku&koirat