Näytetään tekstit, joissa on tunniste polaroid. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste polaroid. Näytä kaikki tekstit

14. kesäkuuta 2009

POLAROID!

Nyt hullaannuin. Ihan tosi.

(kuva: http://www.popandpolitics.com/)

Voisin pyytää synttärilahjaksi polaroidikameraa. Vielä, kun saa noita polaroidifilmejäkin. Olis ihan mielettöntä liikkua ulkona ja saada suoraa kuvat käteen! Ihan mahtia. Vois tehdä synttärivieraskirjanki samalla. Hintakaan ei ole mikään hirveä, pyörii siinä 40-60e kieppeillä, jos ei kerta tahdo mitään modernia versiota. Toimitusaika 48h. Mm♥