14. kesäkuuta 2009

Shopping day!

En ole pitkään aikaan päivittänyt tätäkään. Oon monta kuukautta lukenut muiden ihania blogeja ja ajattelin, että ehkä nyt minäkin.

Tässä hieman eilisen shoppauspäivän satoa :-)

elikkäs sieltä löytää vasemmalta oikealle
1.) Maybellinen the Colossal volum' express -ripsiväri. Oon pitkään miettinyt, jos se oliski superhyvää. Ripsiväri lupailee 9x tuuheutta ilman paakkuja. Huomenna kokeilen ja voin kertoa hieman omia kokemuksia, miltä tuntu työpäivän mittaan.

2.) Nivean Colour-Mini -kynsilakka, lateksin mustan tapaista. Aikas kivaa, kun kokeilin eilen illalla. Ihanku olis jotain pieniä glitterhiluja! Super söpö ostos, hintakaa ei ollut paha: 3,95e.

3.) Dependin tuuheet irtoripset nro 2. Oon liian hullaantunut irtoripsiin, enkä vois olla ilman niitä, kun lähden ulos. Eli nuo on juhannuksen koitoksiin. Yleensä ostan irtoripsii hintahaarukalla 4-8e.

4.) Doven Summer Glow -päivettävä emulsio. Oli pakko ostaa kesän kunniaks, kun oli vielä -20%! Kokeilin jo heti eilen suihkun jälkeen, ja ihan kiva vaikutus. Muistakaa vaa, ken itseruskettavii kokeilee, kuoria iho tosi hyvin, ettei jää semmossii ihania dalmatialaisen pilkkui :-) (viime kesästä liikaa kokemuksia!)

5.) Maybellinen Dream mat -puuteri. En pystyis elää ilman tätä. Oon käyttänyt ties kuinka kauan sitä, siitä lähtien, kun sen ilmesty markkinoille. Tykkään tosi paljon! Siinä on kivana plussanakin peili ja pehmeä vippa mukana. Mulle peilillä ei aina ole niin paljoa käyttöä, kun kannan laukussa aina ylimääräistä peiliä. Mut jos tarvii pakata vähän ja pieneen kokoon tavaroita, niin suosittelen! Mulla on sävyä 02 rose ivory, kun oon niin kalkkis, mut ei luo liian aaveilmettä naamalle. Ei tuki mulla ainakaan ihohuokosia ja on muutenkin tosi kevyt lopputulos.

Ostin myös parit rintaliivit ja punaiset leggingsfarkut! Hintaa oli 30e Vero Modasta. (Sori kuvanlaatu on vähän niin-ja-näin.)

Ja tietenkin mun oli pakko saada mustaa kiiltävää muovii oleva hiuspanta, Seppälästä 3,95e.

Lopulta käytiin viel wrong noodle barissa, joka on mun feivöri nuudelipaikka! Rakastan kaikkea ruokaa, mitä vaan sieltä voi saada. Herkkuuni on vuohenjuusto kanalla :-) nams!

Nyt herkuttelen lakrisalilla ja unelmoin mun ihanasta laukusta, joka on tuolla vaatehuoneessa. Tilasin kolme laukkua H&Mstä, ja ne tuli pari pv sitten! Ne on nii ihania. Oon käyttänyt jo kahta, samanlaisia mut erivärisii. Tumman sininen ja kastanjan ruskea. Tää oli silti mun lemppari niistä kolmesta:

Siinä on jotain erilaisia violetti/sini/valko/turkoosi kukkakuvioita. Valkoiset ja nahkaiset kantokahvat, joissa on metallinen kiinnitys/yksityiskohta. Tosi tilava ja sisällä on känny- ja vetoketjutasku.

Vasemman puoleinen sininen laukku toimii mun työkassina. Se on oikeesti ihan täynnä tavaraa, kippoja ja kuppeja. Mun työavaimetki näyttää roikkuvan toisesta kahvasta. Oli pakko tyhjentää, että näkee vähän mimmonen se on ilman kaikkee roinaa. Ruskeeta käytän yleensä ulkona, ihan mielialojen mukaan. :-)

Mutta, tää taitaa riittää tältä päivältä. Ollut tosi nuhjunen ilma, ihan veto poissa. Huomenna taas töihin, mutta onneks juhannus koittaa pian! Toivottavasti saisin tänne lukijoita, ni olis superkivaa kirjoitella tarkemmin. Mä jatkan lakrisalin nautiskelua ja bloggailua. Hyvät sunnuntaipäivän jatkot

toivottaa

Satku ja lakrisal

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti