Tervedys uusi päivä!
Makaan sohvalla ja odotan. Odotan jotain. Kannettava lämmittää sylissä. En tahtoisi nousta tästä, mutta pitäisi tehdä vähän koulujuttuja. Kuuntelen ihanaa Love song surprisea. Satellite -biisi iskee tajuntaa, oon onnellinen :-)
"You put me in the satellite. I never wanna come back down, I never wanna come back down -- down , down , down ..."
Olisi niin siistii olla astronautti, ja olla vain avaruudessa. Painoton tila olisi hieno kokea, joskus -- eli ei ikinä. Oon ollut pari tuntia ihan koomassa kannettavan kanssa. Ihmettelin, kun kannettavan näytölle ilmestyi iso punainen teksti: "Akku vähissä 10%". Anteeksi kovin.
Ostin tänään kaupassa jotain hyvää kana-vuohenjuustopastaa. Se vei kieleni, ja nyt tahdon sitä niin lisää! Lähdenpä siis tonne ihanaan pakkasilmaan tallustaan, kaikki vain ruoan takia. Semmosta se.
Heippa!
♥ S.
3. helmikuuta 2009
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti