Löysin eilen yöllä äidin vanhoja kissakorviksia. Oon ties kuinka kauan haalinut niitä, mutta en ole vielä saanut aikaiseksi vaihtaa toisiin koukkuihin. Kiva tää nikkeliallergia. Onneks suurin osa nykypäivän koruista on nikkelivapaita, mutta noi on tuotu joskus 80-luvun lopulla / 90-luvun alussa Mallorcalta. Ei ikinä siis voi tietää. Söpöi, joten souu!
Anteeksi jälleen kerran ylivaloittuneet kuvat. Ei oikein vanha kamera enää ota kunnon lähikuvia. Mut riittävä mulle! Lähden koirien kanssa koirapuistoon seikkailee. :-)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti